Sewaktu dulu

Sewaktu dulu

nuffnang

Thursday, March 3, 2011

Siapakah Adam budak nakal..

aku dilahirkan pada 19.09.1987 di hospital di negeri terengganu darul iman.. insyllah aku tergolong.. muahahha.. jgn jeles k.. Nama aku diberi simple jer.. Adam.. penuh nyer Adam Abdullah.. senang kan..

any way.. aku ader ayah di panggil "ABAH".. dan emak di panggil "MA".. garang2 semua okey.. try lahh.. tapi biasa ngan org luar dari umah.. mak aku baik kowtt.. huhu.. harap2 slalulah org datang umah.. siot kan aku.. hahah dulu2 lahh..

So aku ader 10 org adik beradik.. 7 lelaki ( dah leh buat team fusal 5 sebelah nies..) dan 3 perempuan..( leh main sepak takraw.. ehh boleh ker..) dan semua sekali termasuk mak bapak aku semua nya 12 org..( nie dah bleh buat team bola 11pemain  + 1 manager.. tapi simpanan tak ader.. hahaha).. so aku anak yang 5.. tengah.. adik bradik aku nies syinkronise (buruk tul bi aku.. tapi ader bunyik2 skit tu pandai2 lah faham yer..) skit.. mula dengan 1=laki, 2 =laki, 3= perempuan, 4=lelaki, 5=lelaki ( aku lah tu..), 6= perempuan, 7=laki, 8 =laki, 9= perempuan dan 10= laki.. nampak tak.. 2 laki then 1pempuan.. 2 laki . then 1 pompuan,, and last lelaki... haa yang nies.. nama nyer simple.. bukan pimple k.. simple...hahah.. k nama nyer Amin Abdullah.. dengar citer lah ( "ceciter ceciter ceciter" ayat yang tengah famous) anak last kan.. dah xader dahh.. so penutupnye.. amin....

4 comments:

Siti Hanim Ishak said...

ape aku nk komen ek????sbb aku kenal ko...ermmmm

Abdullah Azizah Adam said...

hahahah.. ko kenal aku.. ce citer ce citer.. tapi sapew kaw..

Awang Hafiz said...

kahkahkahkahkah... lawak la baca ayat kow.. hahaha. takpe nnt leh diperbaiki.

amin said...

hei you

nuffnang