Sewaktu dulu

Sewaktu dulu

nuffnang

Saturday, March 5, 2011

Pagi sabtu..

Pagi tadi g beli paper sinar harian..
 sinar harian( nasib baik bukan sinar hairan)
sebenarnya..ingat nak beli kosmo... 

tapi org kedai ckp kosmo lambat skit smpai.. aku pun malas nak tunggu..  aku beli sinar..

Aku kan kalau beli paper kan.. biasa org baca depan dulu kan.. aku plak baca blakang dulu.. terutama bab sukan.. hahaha.. aku suke bab sukan2 nies.. lagi2 lah lepas game ARSENAL maen menang.. hahha.. suka suki lah aku... tapi kalau kalah.. aku buat2 tak nampak kot... hahha..

kalau beli paper nies.. cies paper dah skunk aku sebut.. hahah dulu surat khabar jer.. hahah dah makin bagus english education  aku nies..  hahah.. kkk melalut lak.. biasanya aku spent RM1 setiap kali beli paper.. kalau kat luar sinar ataw kosmo RM1 .. tapi dalam kampus kosmo jerlah k.. jgn silap.. rm0.70 sen jer....murah kan murah kan.. meh2 reramai beli papaer kat dalam kampus... berbaloi baloi cam ikan kaloi..

korang nak tahu citer aper hari nies dalam paper.. korang beli sendiri lah.. kan tak pasal2 blog aku jadi cam paper.. cecececece... tak laku lah paper nanti.. hahah.. pape pun.. membaca waktu pagi nies bagus.. leh menjana otak.. tak aderlah beku cam batu jer.. asyik tido jer... hahah..  k lah stakat nie dulu post aku. nanti aku post lagi.. ader banyak benda yang bakal menyusul .. muahahahaha.. wakakak ehh ehh ehh

1 comment:

Awang Hafiz said...

pergh.. lama benor tunggu ko update blog.. wakakakaeh eheh

nuffnang